6 ті класи
18 травня-22 травня-Підсумкове контрольне оцінювання
-повторити матеріал параграфів 51-57
-пройти Підсумкове контрольне оцінювання
7 класи
18 травня-22 травня-Підсумкове контрольне оцінювання
-повторити матеріал параграфів 36-54
-виконати 7 клас .Підсумкове контрольне оцінювання
8 класи
18 травня-22 травня-Підсумкове контрольне оцінювання
-повторити матеріал параграфів 41-62
- виконати тест 8 клас.Підсумкове контрольне оцінювання
9класи
18 травня-22 травня-Підсумкове контрольне оцінювання
- повторити матеріал параграфів 48-58
-виконати тест9клас.Підсумкове контрольне оцінювання
Завдання для 6-х класів-термін виконання-17 травня
1.Гриби.Лишайники
-опрацювати матеріал параграфів 51-53
-виконати тестГриби та Лишайники
2.Їстівні та отруйні гриби
-опрацювати матеріал 54-57
-виконати тестЇстівні та отруйні гриби
Завдання для 7-х класів - термін виконання 16 травня
Організми та середовище
термін виконання 16 травня
-опрацювати матеріал параграфів 51-54
- переглянути відеоурок
- виконати тест Організми та середовище
Завданння для 8-х класів- термін виконання 16 травня
1.Регуляція функцій організму
- опрацювати матеріал параграфів 54,55
-переглянути відеоурок
- виконати тест Гуморальна регуляція
2.Розмноження та розвиток людини
-опрацювати матеріал параграфів 59-62
-пройти тест Розмноження та розвиток людини
Завдання для 9-х класів - термін виконання - 17 травня
1.Надорганізмові біологічні системи
- опрацювати матеріал параграфів 48-55
-виконати тестБіосфера.Селекція
2.Біологія як основа біотехнології та медицини
- опрацювати матеріл параграфів 56-58
-виконати тестБіотехнології та медицина
Завдання для 6-х класів - термін виконання 10 травня
1.Культурні рослини.Життєві форми.Догляд за рослинами
-опрацювати матеріал параграфів 46-50
- виконати тестКультурні рослини.Життєві форми.Догляд за кімнатними рослинами
2.Підсумкове оцінювання з теми "Різноманітність рослин"
-повторити параграфи 40-50пройти
-пройти тестПідсумкове контрольне оцінювання "Різноманітність рослин"
Завдання для 7-х класів- термін виконання 10 травня
-повторити матеріал параграфів 36-50
-виконати тестПідсумкове контрольне оцінювання "Нервова система.Органи чутття.Регуляція функцій.Розмноження.Поведінка тварин"
Завдання для 8-х класів-термін виконання
8 травня
Оцінювання з теми
"Нервова система.Сенсорні системи.Вища нервова діяльність"
-повторити матеріал параграфів 35-52
- виконати тест Підсумкове контрольне оцінювання з теми
Завдання для 9-х класів- термін виконання 10 травня
-повторити параграфи 48-50
-виконати тест Екологія.Харчові зв'язки.Екологічні фактори
Завдання для 11 класів- термін виконання 10 травня
Методи селекції
-опрацювати матеріал параграфів 55-57
- пройти тест Методи селекції
Медицина.Біотехнології.Біохімія
-опрацювати матеріал параграфів 58-64
- пройти тест Медицина.Біотехнології.Біохімія
Підсумкове контрольне оцінювання з біології
-повторити матеріал параграфів33-64
-виконати тестПідсумкове контрольне оцінювання з біології
27 квітня2020- 30 квітня 2020
Завдання для 6-х класів -термін виконання до 1 травня
-прочитати параграф 45
-переглянути відео
- пройти тест
ГОЛОНАСІННІ
-прочитати параграф 44
-переглянути відеоурок
-виконати тест
ПАПОРОТІ
2. Переглянути відеоурок
3.Виконати тест
Завдання для 7-х класів -до 3 травня
Ієрархія тварин.Комунікації тварин
-опрацювати матеріал параграфів 49,50
-перегляд відеоуроків
-перегляд відеоуроків
-перевірочної роботи немає
Завдання для 9-го класу -до 1травня
-опрацювати матеріал параграфів 48-50
-перегляд відеоуроків
-перегляд відеоуроків
-перевірочної роботи немає
ВПРАВА
Завдання для 8-х класів -термін виконання до 1 травня(два тести)
1.Мова.Навчання.Пам'ять.Мислення.Свідомість
2.Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини.Біоритми.Сон
1- прочитати параграфи 49-51
- переглянути відео
- виконати тест
2.Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини.Біоритми.Сон
2- опрацювати параграфи 51,52
-переглянути відео
- за бажанням пройти психологічний тест на визначення темпераменту -НЕ ВИСИЛАТИ результат тесту
Методика Айзенка(підлітковий варіант)
-ОБОВ'ЯЗКОВО пройти навчальний тест
-опрацювати параграфи55-57
-переглянути відіоурок
-виконати для себе ВПРАВУ
--результати не потрібно відсилати
ВПРАВА
-
Завдання для 9-тих класів - термін виконання до 26 квітня
1. Опрацювати параграфи 45,46
-пройти тест Філогенія.Систематика.Віруси.Прокаріоти
2. Опрацювати параграф 47
- пройти тест Різноманітність еукаріотів
Завдання для 11 класу -термін виконання до 24 квітня
1.Антропологічний вплив на довкілля
-опрацювати параграфи47-51
-переглянути
1. Відеоурок "Антропологічний вплив на гідросферу"
2.Відеоурок "Види забруднення та їх наслідки"
3.Відеоурок "Антропологічний вплив на атмосферу"
- пройти тест Антропологічний вплив
- пройти тест ,хто не пройшов Види забруднення
2.Екологічна політика
-опрацювати параграфи 52,53
-пройти тест
Завдання для 7-го класу -термін виконання
21 квітня-24 квітня
1.Прочитати параграфи 42,45-47
2.Переглянути відеоурок
3.Виконати тест
Завдання для 8-го класу-виконати до 24 квітня
1.Сенсорні системи температури, рівноваги,болю-виконати до 24 квітня
1.Опрацювати матеріал параграфів 45,46
2.Переглянути відеоуроки
3.Пройти тест
2.Вища нервова діяльність. Рефлекси- виконати до 24 квітня
1.Опрацювати матеріал параграфів 47,48
2.Переглянути відеоурок
3.Виконати тест
Завдання для 6-го класу-
виконати до 14 квітня
1 .Повторити параграф 43
2. Переглянути відеоурок
3.Виконати тест
Завдання для 7-го класу - виконати до 12 квітня
1.Прочитати параграфи 42-44
2.Переглянути відеоурок
3.Виконати тест тест
Завдання для 8-го класу -виконати до 10 квітня
1.Сенсорна система зору
- прочитати параграфи 42,43
-пройти тест
2.Сприйняття світла
-прочитати параграфи 42
-переглянути відео
-виконати тест
3.Слухова сенсорна система
-прочитати параграф 44
-переглянути відео
-пройти тест
Завдання для 9-го класу-термін виконання 15 квітня
-прочитати параграф 43
-переглянути відео
-виконати тест
-
Завдання для 9-го класу
Еволюція органічного світу
-Прочитати параграфи 38-44
- Виконати тест
https://www.youtube.com/watch?v=Uup8lWqJVVo&t=5s
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.